Firmamız motor yenileme pazarını daha yakından takip edebilmek, Rektifiyeci, Servis ve Perakendeci firmalar ile daha sıkı ilişkiler içinde olabilmek amacıyla Satış Sonrası Hizmetler ekibi kurmuştur. Ekibimiz, motorlarda meydana gelen değişiklikleri düzenli olarak takip ederek, ürünlerimizde yapmamız gereken iyileştirmelerin gerçekleşmesi amacıyla Ar-Ge bölümüne gerekli raporlamaları yapacaktır. Bunun dışında müşteri öneri ve şikayetlerini daha yakından takip ederek, siz kullanıcılarımızın memnuniyetinin en üst seviyeye çıkarılması hedeflenmektedir. 

 

Müşteri Şikayetleri

 

Sadece satış değil, aynı zamanda hizmet ve kalite odaklı çalışan firmamıza ait ürünlerimiz ile ilgili herhangi bir sorun yaşandığı takdirde, müşterilerimiz bizimle direk temasa geçerek sorunu bildirebilirler. Şikayet konusu ürünün mutlaka aşağıda bulunan mamul şikayet formu ile bize ulaştırılması gerekir. Firmamız kalite bölümüne ulaşan ürünler kalite laboratuarlarımızda mühendislerimiz tarafından şikayetin sebebine göre görsel, ölçüsel, kimyasal, metalografik olarak TS ISO 7146 standardına uygun şekilde 5 iş günü içerisinde incelenip raporlanmakta ve raporlar satış sonrası hizmetler bölümü tarafından müşterilerimize iletilmektedir. Müşteri şikayetlerine ilişkin Satış Sonrası Geri Bildirim süreci şemasına aşağıdan ulaşabilirsiniz.
 
Mamul Şikayet Formu'nu indirmek için tıklayınız.
 
Satış Sonrası Geri Bildirim Süreci şemasını indirmek için tıklayınız.
 
Üyelik Sistemi
Şahin üyelik sistemi, 2004 yılı itibari ile başlamış olup, halen devam etmektedir. Satış temsilcilerimizin Türkiye genelinde yapmış oldukları seyahatlerde ziyaret ettikleri perakendeci, servis/tamirci ve rektefiyeci firmalar ve bilgi alışverişi ve pazar analizleri için iletişim kurulan tüm firmalar Şahin üyelik sistemine alınmaktadır. 
 
Şu anda veritabanımızda kayıtlı 5000'i aşkın üye firma yer almaktadır. Bu sayede üye firmalar yıl içinde düzenli olarak şirket bültenimiz, anketler,kampanyalar, yeni ürün haberleri ve diğer duyurulardan anında haberdar olmaktadırlar. Bu firmalarla gerek yüz yüze görüşmeler, gerek telefon görüşmeleri ve gerekse seminerler yolu ile düzenli bilgi alışverişinde bulunulup, öneri ve talepleri kayıt altına alınmakta ve satış sonrası hizmet ve pazarlama faaliyetlerimiz buna göre düzenlenmektedir. Her yıl düzenli olarak 1500-2000 firma ziyareti yapılmakta ve ziyaret detayları sürekli güncellenen veritabanımıza işlenmektedir. Üyelerimizin % 52'si servis/tamirci, %35'i perakendeci ve %13'ü de rektifiyeci firmalardan oluşmaktadır. 
 
Siz de üyelik sistemine dahil olan ayrıcalıklı firmalardan olmak için lütfen aşağıda yer alan formu doldurunuz. 
 
ÜYELİK FORMUNU DOLDURMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
 
Üyelik Formu 'nu indirmek için tıklayınız.

 

Seminer

Sene içerisinde belirli programlar dahilinde üyelerimize yönelik çeşitli bilgilendirme seminerleri düzenlenmektedir. Siz de bulunduğunuz bölgedeki meslektaşlarınızla birlikte firmamızla iletişime geçerek seminer talep edebilirsiniz.

 

Size en yakın SSH elemanına ulaşmak için iletişim bilgilerimizden irtibata geçebilirsiniz.

Şahin Satış Sonrası Hizmetler ekibimiz;